Carnestoltes és temps d’inventar, de treure la part creativa i deixar-te portar, Carnestoltes és temps de tot això i de regirar tots els armaris buscant alguna cosa divertida i vàlida per a la ocasió. Aquesta vegada li ha tocat a la eterna i estimada “Old School” sortida de les profunditats de Camden, que amb el guant XXL i la gorra, ja només queda sortir al carrer i començar a córrer bases, que si, que falta el bat, però no siguem extremistes, és Carnestoltes i s’ha d’anar còmode, i no se m’acut manera millor que amb unes Dr Martens per completar el pack de beisbol.
Feliç Carnestoltes! :)
♥ Avui em sento… We use to wait de Arcade Fire
Carnaval es tiempo de inventar, de sacar la parte creativa y dejarte llevar, Carnaval es tiempo de todo eso y de remover todos los armarios en busca de algo divertido y válido para la ocasión. Esta vez le ha tocado a la querida y eterna “Old School” directa de las profundidades de Camden, que además con el guante XXL y la gorra, solo falta salir a la calle y empezar a hacer bases. Que sí, que falta el bate, pero no seáis tiquismiquis, es Carnaval y hay que ir cómodo y no se me ocurre mejor manera que añadiendo unas Dr Martens para cerrar el pack beisbolero.
¡Feliz Carnaval! :)
♥ Hoy me siento… We use to wait de Arcade Fire
Carnival is time to devise, to bring out the creative face and letting loose yourself. Carnival is time for this and to stir the closet looking for something funny and valid for the occasion. This time I’ve chosen the beloved and eternal “Old School” brought out from the deepest Camden. Besides if you add the giant glove and a cap you only have to move fast and start to run bases. Indeed the bat lacks, ok, but well, it’s Carnival and above all you need to stay comfy, and I can’t imagine a better way than with a Dr Martens to close the baseball pack.
Happy Carnival to everyone! :)
♥ Today I feel… We use to wait from Arcade Fire
Chaqueta/Jacket: Camden Market (old)
Pantalones/Pants: H&M FW 13/14
Crop top: Shana FW 13/14
Zapatos/Shoes: Dr Martens (old)
Gorro/Cap: RG 512
photos by Paula García
post by Júlia Ros
ja carnestoltes? quina mandra… jaaj
estas super american!
una salutació!
jajja siii això semblaa!!
gràciess :))
Júlia, m’encanta la varsity jacket que portes! Molt guapa. Gloria G.
Gràcies Glòria!! és de fa uns anyets quan vaig anar a Londres! i li tinc un carinyo enorme! :))
Una maravella de fotos i una excel.lent idea.
Felicitats
:)) gracies!!!
esta chica siempre tiene una sonrisa que contagia
jajajajajaj ayy :’)
La segunda foto me encanta Júlia. Guapísima! Marta R.
Muchas gracias Martaa!! :))) unbesito!