Marzo. Se alarga la luz. 21 de marzo como día de inicio de la primavera. ¡Bye bye invierno! Despedimos las bufadas, los abrigos y los calcetines, y damos la bienvenida al floral print, las rayas, las blusas… Mes de naturaleza y dulzura. Y (finalmente), mes de gotas de color.
March. The light lengthens. March 21st as the beginning day of Spring. Bye bye Winter! We dismiss scarfs, coats and socks, and we welcome floral print, stripes, blouses… Month of nature and sweetness. And (finally), month of drops of color.
pics from Pinterest
by Anna Duarte
Los felicito, que bellas fotos. Los trajes hermosos. Relajados, actuales y cómodos.
Hola, m’han agradat moltíssim moltes de les fotos que he vist en el teu blog. Seria molt difícil dir-me de quina marca de roba són? o d’on les has tret? M’ajudarien moltíssim. Gràcies
Hola Teresa, moltes gràcies! És un post d’inspiració i les fotos són de Pinterest i és molt difícil saber d’on venen o de quines marques són… Et puc dir que la foto 8 és un total look de Gucci, la foto 30 és d’alguna marca de les d’Inditex però no sabem quina, i la foto 32 és del Zara. Em sap greu però la resta no ho sabem :( Gràcies per comentar i per seguir-nos, un petó!
Carla Kissler